VM Footwear

Povijest tvrtke VM Footwear

historie cb

VM Footwear s.r.o. osnovan je 2003. godine od strane jednog vlasnika, s potpuno češkim kapitalom. Od svog osnutka, tvrtka se bavi razvojem, uvozom i distribucijom osobne zaštitne opreme.

Prodaja širokog asortimana, specijaliziranih kolekcija radne, zaštitne i outdoor obuće te radnih rukavica provodi se isključivo putem regionalnih trgovačkih partnera – distributera diljem Češke i Slovačke. Jedna od glavnih vizija tvrtke je uvijek donositi nešto novo, inovativno, s iznimnom kvalitetom, zbog čega je postala prirodan prvi izbor za zadovoljne kupce u mnogim područjima.

Ključni događaji:

  • 2003. - Osnivanje tvrtke, logističke usluge za razne vrste robe.
  • 2004. - Uvoz i prodaja materijala za obuću i radnih rukavica, početak razvoja i distribucije radne obuće.
  • 2005. - Proširenje uvoza i prodaje nove kolekcije radne i zaštitne obuće pod vlastitim brendom VM.
  • 2006. - Uvoz i prodaja cjelovite kolekcije industrijske zaštitne obuće.
  • 2007. - Izgradnja distribucijskih kanala i proširenje kolekcije radne obuće u Češkoj Republici.
  • 2008. - Proširenje izvoza - izgradnja prodajne mreže u Slovačkoj.
  • 2009. - Jačanje pozicije na oba tržišta i postupno širenje kolekcije.
  • 2010. - Razvoj nove kolekcije outdoor obuće.
  • 2011. – 2013. - Jačanje pozicije na oba tržišta, razvoj i širenje specijalne obuće, ESD obuće, obuće otporne na rezanje, itd.
  • 2014. - Stabilizacija prodajnog tima i rasta.
  • 2015. – 2016. - Razvoj izvoznih aktivnosti u Poljsku, Bugarsku, Rumunjsku i Litvu.

Strategija tvrtke

strategie

Strategija tvrtke VM Footwear temelji se na diferencijaciji i specijalizaciji proizvoda. Naglasak se stavlja na maksimalnu razliku u proizvodnim linijama koje uvijek donose nešto novo i inovativno s iznadprosječnom kvalitetom. Poseban značaj pridaje se maksimalnoj usluzi u odnosu prema kupcu.

Diferencijacija se postiže na četiri načina:

  1. Visok tehnički standard - Proizvodi se odlikuju svojstvima poput antistatičnosti (ESD obuća za posebne prostore), obuće otporne na rezanje, obuće bez metalnih elemenata, visokim protukliznim karakteristikama, obuće za zavarivače, itd.
  2. Visoka kvaliteta - Uporaba prirodnih materijala više kvalitete i debljine od onih u komercijalnim proizvodima.
  3. Visok standard usluge i post-prodajne podrške - Naglasak na osobnom kontaktu, izgradnji povjerenja, VIP skrbi, pravovremenim isporukama, besplatnim uzorcima i promotivnim materijalima, informacijama o stanju zaliha putem interneta, itd.
  4. Dodana vrijednost za konkurentnu cijenu - Maksimalna promocija vlastitih proizvoda putem dodane vrijednosti, uključujući širi asortiman veličina, bolje korisničke karakteristike, dulja jamstva, itd.

Vizija | Misija

vize cb

Jedna od glavnih vizija tvrtke VM Footwear s.r.o. je uvijek donositi nešto novo, inovativno, s iznimnom kvalitetom, zbog čega je tvrtka postala prirodan prvi izbor za zadovoljne kupce u mnogim područjima. Inovacije se primjenjuju ne samo u razvoju novih serija proizvoda već i u pristupu radu i vrednovanju zaposlenika.

Tri osnovna načela tvrtke su:

  1. Kvaliteta - Ključni čimbenik zahvaljujući kojem tvrtka bilježi konstantan rast.
  2. Vrhunska usluga za kupce - Cilj je zadovoljiti njihove potrebe u maksimalnoj mjeri.
  3. Zadovoljstvo zaposlenika - Ponos zbog pripadnosti tvrtki.